BURBERRY’NİN NOEL KAMPANYASININ YÜZÜ SHAKIRA
Shakira bir kere daha medyanın ilgi odağı oldu. Gerard Piqué’den ayrılmasıyla, finansal taahhütleriyle ya da şu ana kadar çeşitli manşetlere konu olan başka bir kişisel meseleyle hiçbir ilgisi yok, aksine bu sefer nihayet profesyonel kariyerine odaklanıyor.
Şarkıcı, Instagram profili aracılığıyla lüks İngiliz markası Burberry’nin Noel kampanyasının yeni yüzü olduğunu bildirdi. Markanın, “şenlik hazırlıklarının heyecanı ve beklentisinin bir kutlaması” olarak tanımlanan “The Night Before” kampanyasının başrolünde Shakira var.
Markadan yapılan açıklamaya nazaran kampanya, alışılmışın dışına çıkmayı hedefliyor ve “kendini ifade etmek için nihai ortam ve tatil geleneklerine yeni yaklaşımlar” iletisini veriyor.
Shakira, Burberry’nin kampanyasında yer alarak, güçlü bayan özünü gün ışığına çıkarıyor. Kolombiyalı müzikçinin kusursuz mesleğinde, çalışma ömrüne büsbütün odaklandığını doğrulayan yeni bir profesyonel proje.
Kampanya için paylaşılan birinci fotoğrafta, Shakira boncuklar ve yapay elmaslarla donatılmış şeffaf bir elbiseyle harika figürünü sergiliyor. Görüntüde, 45 yaşındaki müzikçinin, tasarımcının ikonik trençkotu ve markanın baskısını içeren dizaynlarını da giydiği görülüyor.
Kampanyanın görüntüsünün bir ayrıntısı büyük ilgi gördü; müzikçinin serçe parmağındaki “Aşk” sözünün bulunduğu yüzük. Shakira’nın yaşadığı yeni aşamayı mükemmel bir şekilde anlatan ‘kendine karşı sevgi’ anlamına gelen bir göz kırpması.
Kampanya, eski kreatif direktör Riccardo Tisci’nin Eylül ayında istifa etmeden evvelki misyon mühletinin tasarım kodlarını içeriyor. Eski Bottega Veneta kreatif yöneticisi Daniel Lee, Tisci’nin halefi olarak ilan edildi ve marka vizyonunu 2023’te tanıtacak.
Kampanya duyurusu, Shakira ve eski sevgilisi Gerard Pique’nin onları uzun bir yasal savaştan kurtaracak bir çocuk velayeti mutabakatına vardıklarını doğruladıktan yalnızca birkaç saat sonra geliyor. Yıldız, yeni yılda iki oğluyla Miami’ye taşınmaya hazırlanıyor.